Studenti měli za úkol zpracovat zadání, které si vylosovali (Losovaná témata na návrh obalu a grafiky byla: dětské piškoty, cider a kondomy) a následně ho vhodným způsobem odpresentovat. Zadání muselo zapadat do kategorizace podobných produktů, ale zároveň se v záplavě konkurence muselo individualizovat tak, aby zaujalo zákazníka. Studenti si rovněž museli vymezit i cílovou skupinu, pro kterou je produkt určen. Hodnotila se originalita řešení, presentace, obhajoba i maketa produktu.
Historicky první klauzury našeho poměrně nového oboru proběhly z hlediska komise, kterou tvořili jak učitelé školy, tak i zástupci firmy, na výbornou. Dalším benefitem byla i zpětná vazba v podobě hodnocení studentů navzájem. Pozitivní je, že tato hodnocení téměř kopírovala hodnocení komise.
Společnosti Fiala&Šebek patří dík za vzornou a časově náročnou spolupráci. Tři nejlepší studenti byli oceněni vedením školy za příkladnou práci. V profesionálních klauzurách chce škola i nadále pokračovat a měly by se stát každoroční školní tradicí oboru.